-->



Singgah Blog Comel Amylia's

fara amira

update

ღAllah always by my sideღ

||KOSONG|| :'(

assalamualaikum.....
okay niari kite dikejutkan dgn stu berita yg mmbe 1 kolej ngn kite pegi meninggalkan kite buat selama-lamanye :'(
hey seyes aku sedih and terkejut bile dpt tawu kau dah tade lagi
bile aku on fesbuk then bukak wall kkbp and aku dpt tawu semua ni,aku mcm tak pcaye
seyes aku still tak pcaye yg kau dah tade
lepas ni dah tade lg org nk mnyakat and kacau2 aku
kau kan suke panggil kau najwa latif and lagi satu kau suke panggil aku #KOSONG#
setiap kali kau panggil aku and bile aku tak pandang perkataan tula yg kau keluarkan 
hurmm aku akn rindu semua tu :')
lagu kt blog aku ni mmg sgaje aku pasang lagu najwa latif-KOSONG
Al-fatihah buat ZAINUL NIZAM..

Untitled

|semua tinggal kenangan :')|

Thank You ツ

NUR FARAH AMIRA.BLOGSPOT.COM